دیابت نوزاد No Further a Mystery

Wiki Article

هیپرهیدروز یا تعریق بیش‌ازحد نوعی اختلال شایع است که باعث ایجاد ناراحتی زیادی می‌شود. حدود ۲ تا ۳ درصد افراد از تعریق بیش‌ازحد در ناحیه زیر بغل (هیپرهیدروز زیر بغل) یا کف دست و کف پا (هیپرهیدروز پالموپلانتار) رنج می‌برند.

انسولین جایگزین انسولین طبیعی می شود در حالی که لوزالمعده نمی تواند آن را بیشتر کند.

زمانیکه هر یک از این علائم را مشاهده کردید می‌بایست به پزشک مراجعه کنید.

از آنجا که یکی از علائم سندرم تخمدان پلی کیستیک مقاومت به انسولین است ، زنان مبتلا به این بیماری نیز در معرض خطر بیشتری برای دیابت قرار دارند.

برای افراد مبتلا به پیش دیابت، متفورمین ممکن است برای کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع دو تجویز شود.

داشتن سابقه خانوادگی (والدین یا خواهر و برادر مبتلا به دیابت)

در مبتلایان به دیابت نوع ۲ احتمال کاهش قند خون وجود دارد هرچند که نسبت به مبتلایان تیپ ۱ شدت کمتری دارد. ممکن است روزه‌داری در بیماران دیابتی باعث گیجی و خواب آلودگی و حتی سردرد شود.

پس از تحلیل جواب های شما احتمال درصد دیابت، نتیجه با توجه به علائم و آزمایش های شما (اگر آزمایشی انجام داده باشید)، عوامل مثبت، عوامل منفی و توصیه هایی به شما نمایش داده می شود.

سن ابتلا به دیابت پایین آمده و جوانان هم در ریسک ابتلا به آن هستند.

اختلالات متابولیک اختلالات هورمونی بیماری‌های کبد پوکی استخوان تیروئید چاقی دیابت رشد و بلوغ زنان سلامت عمومی غدد یائسگی

وزن کم کرده و لاغر شوید. اگر شما چاق هستید، کاهش ۵ تا ۱۰ درصد وزنتان می‌تواند باعث کاهش خطر ابتلا به این بیماری شود.

میگرن سردردی شدید است که می‌تواند بصورت ضربه و تپش در سر رخ‌دهد و ممکن‌است باعث، حالت تهوع، استفراغ و حساسیت شدید به نور و صدا شود.

دیابت نوع ۲ در جوانان نادر است اما می‌تواند زمانی که انسولین به خوبی در بدن کار نمی‌کند، رخ دهد. بدون گلوکز انسولین کافی می‌تواند در website جریان خون تجمع یابد.

با گذشت زمان ، پانکراس میزان انسولین تولید شده را کاهش می دهد.

Report this wiki page